۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز ۵۵۰ فروند هواپیما در کشور قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارت بانکی تاکسی‌های اینترنتی به صورت نقدی شارژ می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۱۱۶
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
کارت بانکی تاکسی‌های اینترنتی به صورت نقدی شارژ می‌شود
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: زمانی که اطلاعات پیمایش تاکسی‌های اینترنتی از سوی وزارت کشور به دست وزارت نفت برسد، ظرف چند ساعت کارت بانکی این خودرو‌ها به صورت نقدی شارژ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرام رضایی در خصوص میزان مبلغی که برای تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت این تاکسی‌ها تا سقف ۳۰۰ لیتر معادل ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده که به صورت هفتگی محاسبه و به وزارت نفت اعلام می‌شود و واریز‌ها بر اساس پیمایش انجام می‌شود.
وی در خصوص نحوه محاسبه پیمایش نیز گفت: بررسی اطلاعات پیمایش از شرکت‌های اینترنتی مستقیما از طریق وزارت کشور انجام می‌شود، به‌گونه‌ای که محاسبه پیمایش و عدد و تایید آن توسط وزارت کشور صورت می‌گیرد و وزارت نفت تنها شماره حساب و کد ملی افراد را دریافت و مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده را به حساب مالکان خودرو واریز می‌کند که این اعتبار فقط در جایگاه‌ها قابل استفاده است.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید به این مساله که این مبلغ به حساب مالک خودرو و نه شرکت‌های اینترنتی واریز می‌شود، تصریح کرد: تا کنون هیچ کدام از شرکت‌های اینترنتی اعتباری دریافت نکرده اند و سهمیه‌ای به آن‌ها از این طریق داده نشده و در این دو مرحله نیز به حساب شماره‌هایی که از مالکان خودرو دریافت شده واریز صورت گرفته است.
به گفته رضایی، اگر قرار است یک تاکسی اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کند و پیمایش آن ۲۰۰ لیتر باشد معادل هزینه ۲۰۰ لیتر سوخت ۱۵۰۰ تومانی که تفاوت نرخ یک و دو بنزین است معادل ۳۰۰ هزار تومان به حساب کسی که این پیمایش را انجام داده است و شماره کارت بانکی و شماره ملی آن فرد در اختیار وزارت نفت قرار دارد واریز می‌شود که پیمایش‌ها و تایید این مساله توسط وزارت کشور صورت می‌گیرد.

 

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->